Metode de publicitate testate sau ABC-ul copywriting-ului


Data publicării: 24/11/2010

John Caples este faimosul copywriter al reclamei “They Laughed When I Sat Down At the Piano…” . El a scris, la începutul anilor ’30, Metode de publicitate testate – volum dedicat juniorilorcreativi şi care s-a dovedit a fi viitoarea “Biblie” a industriei  de advertising.  Succesul cu care cartea  a fost întampinata de public a fost confirmat şi de către cele 5 relansări de-a lungul anilor.

Ediţia revizuită de Fred E. Hahn o avem şi noi şi o împrumutăm cu mare drag. Cartea işi păstrează  aplicabilitatea pe piaţa dinamică din prezent pentru că  legile de vânzare ale copywriting-ului sunt încă valabile. Citind-o poţi afla cum să eviţi să ajuţi concurenţa, care sunt imaginile care vând, cum să creşti puterea de vânzare a unui text sau care sunt secretele pentru a scrie texte entuziaste şi de efect. Sfaturi interesante găsim şi despre cum să evităm blocajele mentale:

  • Uită şi ignoră criticii
  • Nu te apuca să scrii un text cu o listă de „trebuie” şi „pot” care îţi roiesc prin cap
  • Entuziasmează-te! Încălzeşte-te!
  • Scrie repede. Scrie îndârjit.
  • Aminteşte-ti ca finisarea şi redactarea care urmează sunt extrem de importante

Lansată acum 80 de ani şi alimentată de experienţa de 50 de ani în publicitate a lui Caples, această carte ne arată că succesul nu este condiţionat de ancorarea în contemporaneitatea trecătoare, ci în valoarea intrinsecă a unor invataturi.

Dacă v-am captat curiozitatea vă aşteptăm la Caffffe Creativa cu o ceaşca de ceai.