Caută pe www.ffff.ro

Re-charging Romania through #Creativity. Since 2009.

Cum să vinzi un oraș

Data publicării: 29/04/2010

Nu vorbim de privatizarea orașelor, suntem înca optimiști la apectul ăsta. Vorbim de cartea lui Miriam Greenberg, Branding New York – How a City in Crisis was Sold to the World, pe care o recomandăm și domnului primar al Bucureștiului, și agențiilor de publicitate, și designerilor de urbanistică și, în general, oricărui locuitor, din orice… [citește mai mult]


Noutăți pe raft

Data publicării: 21/04/2010

Avem 5 titluri noi in bibliotecă. Îi mulțumim pentru ele prietenului nostru, Dan Petre, care din când din când are grijă să ne facă surprize frumoase. Am ales să vă vorbim un pic despre o carte anume din cele 5. Alegerea noastră o să demonstreze însăsi ideea cărții. Am fi putut să scriem despre metoda… [citește mai mult]


Ordinar … nu. Extraordinar!

Data publicării: 25/03/2010

Din nenumăratele obiecte extraordinare care au fost plăsmuite de mintea și de mâna omului, o mie dintre ele au fost adunate într-o carte. Rujul de culoare fatală– pretextând că îsi împrospătează culoarea buzelor, femeile cu un stil de viață periculos folosesc acest obiect in chip de armă albă. Ea este îndeosebi utilă pentru femeile agenți… [citește mai mult]


The new fish in the pond – Pe spatele servețelului

Data publicării: 10/03/2010

De când nu ai mai folosit creionul și hârtia pentru a despica firul în patru și a găsi raspunsurile la întrebări? Probabil că de mult timp … nu-i nimic. În biblioteca noastră găsești acum cea mai nouă apariție editorială Publica, care te învață – după cum ne spune Dan Roam, autorul – „Cum să rezolvăm probleme… [citește mai mult]


Cine râde la urmă

Data publicării: 29/10/2009

Pat Fallon și Fred Senn pretind că această carte este despre cum se aplică pârghia creativă (creative leverage) pentru a soluționa probleme de business; dacă vă așteptați însă să găsiți o structurare și un proces în x pași despre pârghia creativă și cum se aplică ea la situații reale, aflați că vă înșelați; veți găsi… [citește mai mult]


Creierul tău e pe autopilot?

Data publicării: 12/10/2009

Under stress (or even when life is going along pretty well) people tend to say one thing while their behaviour suggests something entirely different. Needless to say, this spells disaster for the field of marketing research, which relies on consumers being accurate and honest. But 85% of the time our brain is on autopilot. It’s… [citește mai mult]


Cruciada benzilor desenate

Data publicării: 07/10/2009

Da, revistele de benzi desenate au fost și ele implicate într-o cruciada, una pe bune și cu urmări importante. Vânatoarea de vrăjitoare incrimina influența negativă pe care o aveau benzile desenate asupra copiilor, prin suscitarea unui comportament violent. Cea mai cunoscută figură din centrul cruciadei este un psihiatru, Frederick Wertham, autorul cărții “Seduction of the… [citește mai mult]


Prima gală Thinkers 50 – chiar in România

Data publicării: 06/10/2009

Fenomenul și fenomenalul Thinkers 50 iși scrie o bucatică de istorie la București odată cu  prima gala Thinkers 50 ce va avea loc pe 14 octombrie la Hotel Crowne Plaza. În cadrul galei cei doi creatori ai Thinkers 50 vor face public topul de anul acesta al celor 50 de guru. Suntem mândri să vă… [citește mai mult]


Cum să scrii reclame de succes

Data publicării: 29/09/2009

Una din noutățile de la Publica și ce spune Sorin despre ea: sursa foto “Ca și Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat și răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul “how to”, dominându-și, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă și/sau sofisticată. Îmi place… [citește mai mult]


Bun venit la biblioteca de comunicare online!

Data publicării: 04/09/2009

Așa cum îi stă bine unei biblioteci de comunicare, de azi ne găsiți pe blogul biblioteca.ffff.ro ffff.ro sau pe Twitter. Aici vor fi anunțate cele mai noi cărți înregistrate în biblioteca noastră, vom citi din ele câte puțin în fiecare zi, vă vom ține la curent cu noutățile scrise și publicate în domeniul marketing-ului și al comunicării… [citește mai mult]