Academia

Academia

Pentru că ne place să gândim de la mic la mare, am reuşit să scalăm proiectul Policlinica de Marketing într-un program de 2 ani şi jumătate,  în care intenţionăm să angrenăm toate ONG-urile performante din România.

Ne propunem să inserăm marketingul şi comunicarea în centrul viziunii organizaţiilor şi să le aducem la starea de communication-ready. Pentru asta vom recurge la tactici creative, unelte de planning şi mecanisme de feedback în aşa fel încât să creăm un ecosistem în care organizaţiile să găsescă soluţii pentru probleme specifice.
La finalul proiectului ne dorim să creăm un incubator şi un accelerator pentru mai bine de 50 de proiecte de comunicare şi strategie realizate în cadrul Policlinicii, să ajutăm la finanţarea şi implementarea acestor proiecte, să definim/redefinim pentru toate ONG-urile participante zona de branding: ADN, Misiune & Viziune şi să creăm un context şi o reţea de furnizori accesibili.
Stay tuned!