Biblioteca

de citit: Accidental Genius

Data publicării: 03/11/2010

De cate ori nu ați stat în fața foii albe, luptându-vă cu primele cuvinte pe care trebuia să le așterneți pe foaie? De câte ori, în timp ce scriați, nu v-a zburat gândul în altă parte și v-ați urât un pic pentru lipsa de concentrare care vă împiedica să vă terminați scriitura? Mark Levy a… [citește mai mult]


Guest Post: The Art of War – Manual de business

Data publicării: 01/11/2010

“Să ai răbdare și înțelepciune de chinez bătrân”. Este una dintre vorbele de duh ale bunicului meu. Nu știu cât de bătrân era Sun Tzu când a scris The Art of War, dar de întelepciune a dat dovadă cu prisosință. O carte scrisă scurt, clar și la obiect, care adună laolaltă principii de a purta… [citește mai mult]


Cum să vinzi un oraș

Data publicării: 29/04/2010

Nu vorbim de privatizarea orașelor, suntem înca optimiști la apectul ăsta. Vorbim de cartea lui Miriam Greenberg, Branding New York – How a City in Crisis was Sold to the World, pe care o recomandăm și domnului primar al Bucureștiului, și agențiilor de publicitate, și designerilor de urbanistică și, în general, oricărui locuitor, din orice… [citește mai mult]


Noutăți pe raft

Data publicării: 21/04/2010

Avem 5 titluri noi in bibliotecă. Îi mulțumim pentru ele prietenului nostru, Dan Petre, care din când din când are grijă să ne facă surprize frumoase. Am ales să vă vorbim un pic despre o carte anume din cele 5. Alegerea noastră o să demonstreze însăsi ideea cărții. Am fi putut să scriem despre metoda… [citește mai mult]


Ordinar … nu. Extraordinar!

Data publicării: 25/03/2010

Din nenumăratele obiecte extraordinare care au fost plăsmuite de mintea și de mâna omului, o mie dintre ele au fost adunate într-o carte. Rujul de culoare fatală– pretextând că îsi împrospătează culoarea buzelor, femeile cu un stil de viață periculos folosesc acest obiect in chip de armă albă. Ea este îndeosebi utilă pentru femeile agenți… [citește mai mult]


The new fish in the pond – Pe spatele servețelului

Data publicării: 10/03/2010

De când nu ai mai folosit creionul și hârtia pentru a despica firul în patru și a găsi raspunsurile la întrebări? Probabil că de mult timp … nu-i nimic. În biblioteca noastră găsești acum cea mai nouă apariție editorială Publica, care te învață – după cum ne spune Dan Roam, autorul – „Cum să rezolvăm probleme… [citește mai mult]


Cine râde la urmă

Data publicării: 29/10/2009

Pat Fallon și Fred Senn pretind că această carte este despre cum se aplică pârghia creativă (creative leverage) pentru a soluționa probleme de business; dacă vă așteptați însă să găsiți o structurare și un proces în x pași despre pârghia creativă și cum se aplică ea la situații reale, aflați că vă înșelați; veți găsi… [citește mai mult]


Creierul tău e pe autopilot?

Data publicării: 12/10/2009

Under stress (or even when life is going along pretty well) people tend to say one thing while their behaviour suggests something entirely different. Needless to say, this spells disaster for the field of marketing research, which relies on consumers being accurate and honest. But 85% of the time our brain is on autopilot. It’s… [citește mai mult]


Cruciada benzilor desenate

Data publicării: 07/10/2009

Da, revistele de benzi desenate au fost și ele implicate într-o cruciada, una pe bune și cu urmări importante. Vânatoarea de vrăjitoare incrimina influența negativă pe care o aveau benzile desenate asupra copiilor, prin suscitarea unui comportament violent. Cea mai cunoscută figură din centrul cruciadei este un psihiatru, Frederick Wertham, autorul cărții “Seduction of the… [citește mai mult]


Cum să scrii reclame de succes

Data publicării: 29/09/2009

Una din noutățile de la Publica și ce spune Sorin despre ea: sursa foto “Ca și Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat și răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul “how to”, dominându-și, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă și/sau sofisticată. Îmi place… [citește mai mult]